Rocca-Group Oy, Vanha Harmaalinnantie 3, 28400 Ulvila, p. 020 757 1900

Tiedote 9.3.2016

Puolueeton asiantuntija kustannustehokkaan paineilmajärjestelmän hankinnan tueksi

Paineilma on yksi teollisuuden tärkeimmistä ja nopeimmin energiansäästöä tuovista käyttöhyödykkeistä.

Paineilman hankinnassa tärkeintä on oikea mitoitus, joka varmistetaan riittävillä mittauksilla sekä vaadittavan paineilman ISO laadun analysoinnilla. Kokonaistaloudellisesti kustannustehokkaassa hankinnassa huomioidaan investointikustannuksien lisäksi, uuden paineilmajärjestelmän elinkaarenaikaiset huolto- ja kunnossapitokustannukset, kriittisten varaosien varastointi ja ennen kaikkea organisaation riittävä kouluttaminen paineilman oikeaan, energiataloudelliseen ja turvalliseen käyttöon.

Kun olet hankkimassa uutta kompressoria, suunnittelemassa uutta paineilma-asemaa tai tekemässä muutoksia nykyiseen paineilmajärjestelmääsi, Roccan puolueeton hankintapalvelu toimii apunasi laadun sekä energia- ja kustannustehokkaan ratkaisun varmistamiseksi.

Roccan hankintapalvelu jakautuu karkeasti kolmeen osaan, josta voit valita tarpeesi mukaan 1, 2 tai kaikki 3 kokonaisuutta.

1) Tehdaskohtaiset mittaukset, vaadittavan paineilman laadun analysointi, energiatehokkaan järjestelmän suunnittelu ja mitoitus

2) Viranomaissäädöksien selvitys, tarvittavan teknisen tarjouspyyntöaineiston laatiminen ja kokonaistaloudellisesti kustannustehokkaan ratkaisun kilpailuttaminen

3) Ostosopimuksen jälkeisen projektin johtaminen, asennusvalvonta, organisaation kouluttaminen ja takuuajan energiatehokkuuden seuranta ja raportointi

Ota rohkeasti yhteyttä, tulemme mielellämme kertomaan lisää:

tai etunimi.sukunimi@rocca-group.com

Tuomas Rouhikko